lørdag 23. mai 2009

LUNA DE LOBO

Jeje... hektiske dager på Bombyx trykkeriet! Jeg kan med glede fortelle at plakatene våre er ferdige og er nå lagt ut for salgs på Bombyx.no. Check it out y´all! Husk at det er begrenset antall, så vær rask!

Kan jo fortelle litt om plakaten...
Vi fire skulle designe en plakat hver. Vi hadde valgt ut ordet "perspektiv" som tema, ellers hadde vi frie tøyler til å lage hva vi ville. Uansett så kom jeg fram til ulv (jeg har visst en greie for ulver) med ett øye, månen og verdensrommet!
Her er prosessen:

Jeg tegnet ulven først med blekk


Måtte også ha litt tekst

Jeg scannet inn disse to, og jobbet videre digitalt...

...hopper litt kjapt over til dette som er da sjablongen


here we gooo!


her er første fargen ferdig trykket (månen)


Vi prøvde også på "split fountain" på de siste plakatene



da ble det slik



Vi trykket også på gitaren min:)


Tørking pågår


aaah! for et vakkert syn!



Jupp!


Sjekk ut plakatene til gutta boys og flere bilder på Flickr!
Støtt oss og kjøp plakatene på Bombyx.no

Neste prosjekt er T-skjorte trykking...spennende!

2 kommentarer:

Panserlugg sa...

omg det ble jo dødskult! jeg vil også!

flinkiser!

Vinh Martin Nguyen sa...

BUY IT! NOW!

hehe...neida....

..jo