mandag 7. september 2009

BEAUTIFUL MOSS, BUT NO FISH

Som en fin avslutning på sommerferien min, tok min svoger meg på fisketur med sitt fiskeliga. For en ære! Klokka 4 søndags morgen stod jeg opp. Med smerter over hele kroppen angret jeg litt for at jeg takket ja til turen. Men det var for sent å ombestemme seg.

Plutselig var jeg full utrustet med ull og var ute på Verlebukta rett utenfor mossekaia med utsikt mot andre siden av fjorden, Horten.

Det var helt vindstille og det eneste som lagde lyd var vannet som skvulper i fjæra. Aldri har Moss vært så stille før (det luktet heller ikke så værst).

Vi fikk ikke mye fisk da...
Men jeg fikk tatt noen bilder!


Moss i bakgrunnen


Ferga til Horten






Oslo Opera?

Se flere bilder på flickr hvis du har lyst

Det var godt å oppleve litt norsk natur før jeg flytter til London!

2 kommentarer:

Unknown sa...

klokka 4 på en søndag?? sjuuuuuukt! sov til klokka to den dagen jeg. 14:00 altså.

ble veldig fine bilder! digg å få litt mer ut av dagen regner jeg med. :D

Vinh Martin Nguyen sa...

aff fyflate jeg var funked up den dagen!

du må snu døgnrytmen nå heidi