onsdag 11. november 2009

BJEFF? NEI!


Jeg tegnet dyret, og Øyvind tegnet mannen. Jeg fikk et smekk på fingrene av Ø fordi jeg tegnet snakkebobbla feil. Jeg skulle skrive først teksten i versaler, og deretter tegne snakkebobbla. Jeg gjorde det motsatte. Au.

Jeg og Øyvind har vært på Tate Modern og intervjuet folk i dag. Det var jævlig skummelt!

Det var ikke lett og stoppe folk!
Men vi hoppet ut i det (bokstavelig talt?), og folk var hyggelige (vi er jo to kjekke, barske gutter da).

Så dro vi på en pub og oppsummerte dagen.
Det ble plutselig veldig romantisk med blomster og levende lys:

Øy snakker i tlf med La

Sjalu nå Laila?

3 kommentarer:

Laila Myrseth Tryggeseth sa...

berre vent du martin! berre vent..............

Kim André Bøe sa...

På tide å merke nå Øyvind klart å tydeli me "Property of Laila"!

Kjersti Johanne sa...

ooooh, søtene.