søndag 6. desember 2009

FEEL IT ALL AROUND

Det er tid for chillingz, men det er teknisk sett ikke søndag...
Mens jeg skriver dette, så er det faktisk tirsdag 1.desember. Why?!
Jeg gleder meg fælt til å chille på søndag kanskje?
Jeg gjør faktisk martin i fremtiden en tjeneste. Nå trenger ikke "søndag-jeg" å blogge søndagschill, siden tirsdag-martin allerede har gjort det!
Fyfasan!

Anyway...

Washed Out:


Mp3: Washed Out - Feel It All Around
Mp3: Washed Out - New Theory



Søndag-martin - "takk tirsdag-martin! Du er best!"

4 kommentarer:

Unknown sa...

haha! :D

btw, edit?

"Om meg

ViMaNgu, GrafiskDesignStudent på NKF, Trondheim."

Vinh Martin Nguyen sa...

åja! jeg tenkte faktisk å endre hele layouten, men som du skjønner så har jeg andre viktigere ting å gjøre (party)... :D

Laila Myrseth Tryggeseth sa...

wow....dette var litt kult...at du blogga på tysdag og posta i dag...no er eg litt satt ut....gjer det oftare!

Vinh Martin Nguyen sa...

mind blowing ikke sant!?