tirsdag 6. april 2010

I'M LOST

Jeg har begynt å se Lost helt fra starten av og er nå på sesong 4. Jon hadde sesong 4 på en minnepinne som jeg fikk låne, but I lost it. Haha!

Men det er ikke Lost dette innlegget skal handle om.

Jeg har vært veldig uheldig her i London; jeg har bl.a. mistet macen, kameraet, solbriller, iPhone, bankkortet og penger. Utennom disse materialistiske tingene, har jeg også mistet sjelen min. Haha! Det startet som en spøk... men jeg begynner å tro at det er sant.

Jeg har problemer med selvdisiplin, motivasjon og kreativitet--->altså alt en trenger for å være en grafisk designer. Hva har London gjort med meg?

Uansett så var planen i påsken å reise rundt her i England å finne sjelen min igjen (haha!), men det viser seg at jeg har ikke tid til det fordi jeg må jobbe med skole (hmm...).

MEN! I dag tok jeg meg selv sammen og dro på en liten ekskusjon til Windsor og Windsor Castle! Woop woop!

Her kommer litt dokumentasjon og soundtracks til turen:


Sekken fylt med bl.a. vann, Kvikk Lunsj og bananer (æsjbæsj).
Det er noen låter som bare passer sykt bra til buss/togturer, feks denne
>> Neon Indian - Sleep Paralysist


Måtte ha meg en kaffe når jeg kom fram, men etter det gikk jeg og lette etter slottet (det var ikke så vanskelig å finne).


Slipper ikke unna disse snåle fuglene her heller...


Så artig vindu.


...men på den andre siden skjøt soldatene med bue og pil.


Wazzup fuck face!



Dette er hovedtårnet til slottet. Det spøker der helt sikkert...
>> Broken Bells - The Ghost Inside




Det er mange leiligheter innenfor muren. Mange cheeky pricks som vandret rundt.




Dette er The Long Walk. Gjett om jeg gikk hele veien a! (gjorde ikke det vettu).


Hadde lyst å huske her, men det var en privat hage...
Hadde hørt på denne sangen her lett hvis jeg hadde fått lov
>> The Tallest Man On Earth - The Gardener


"DANGER: Watch out for dangerous sharks with lazer beams" står det på skiltet ved siden av meg.



Jeg ser lyset i enden av tunnelen...bokstavelig, ikke metaforisk. Dessverre.


Jeg avsluttet turen med en Rumb Steak...


...og en ballong i fangenskap.
Mens jeg satt på toget vekk fra Windsor, hørte jeg på en av verdens vakreste sang
>> Sea Wolf - Leaves In The River

Windsor var koselig. Anbefaler piknik-turer hit (det er bare 30min med tog fra Paddington). Men så...har jeg funnet sjelen min? det får tiden vise...

Tips meg gjerne om hvordan jeg skal finne sjelen.

Takk for meg.

3 kommentarer:

Heidi Stormoen sa...

fet borg, fuckface og ballong i fangenskap! savner bilde av rumb steak.

når det gjelder sjela di. har du prøvd vietnam?

øyvind sa...

når det gjelder sjela di. har du prøvd satan?

Unknown sa...

hvorfor finner du så mange fine og kule steder. ta meg med da!

du kan finne sjela di ved å sette opp en fin tidsplan og følge den! men det er vanskelig da. hæhæhæhæ. ikke lenge igjen nå, sjela di vil returnere når du er hjemme i Moss.