lørdag 4. september 2010

IT'S AUTUMN AND ALL...

Lenge siden jeg har hatt et chillout sunday- innlegg fordi jeg har det ganske chill nå i disse arbeidsledig dagene at jeg ikke ser essensen med søndags chillen lenger (jeg skal skjerpe meg). Her er noen låter som jeg koser meg med de siste varme dagene:



Jeg digger denne sangen her av MGMT. Oh yes, de gikk apeshit og lagde et uforventet album... og senere unnskyldte seg for det (det er sånn de ruller). Men hvis man later som dette ikke er MGMT, så er albumet ganske bra.

::MGMT - Congratulations::

En sjelden gang opplever man at cover-låta er bedre enn originalen. Med Alex Winstons søte stemme får hun originalen til å bleke. Last ned cover-albumet til Alex Winston her

:: Alex Winston - Pull My Heart Away (Jack Penate cover)::

Lyt til disse, og omfavn høsten

:: Harper Simon - Wishes and Stars ::
:: Perfume Genius - Learning ::
:: Camera Obscura - My Maudlin Career ::

Ingen kommentarer: