fredag 24. desember 2010

GOD JUL

Forferdelig lenge siden jeg har blogga her. hvorfor? fordi jeg har fått meg en jobb.

Etter et halvt år med Dank Drivin' (drive dank) så er det godt å komme i arbeid. Det er mye å sette seg inn i og jeg blir helt mongosliten når arbeidsdagen er over. Jeg orker ikke noe annet enn å sløvern på sofaen (og det er vanvittig lenge siden sist det føler så godt å sløvern på sofaen). I en verden der alle er "alltid pålogga" føler jeg for første gang at jeg er litt AV; ikke at jeg ikke har tilgang til nett, men rett og slett fordi jeg ikke orker å henge på nettet! Litt sprøtt egentlig, men det er faktisk ikke farlig å ikke gå gjennom bookmarkene mine. Jeg har selvfølgelig ikke gitt opp world wide web, hell to the no, det handler bare om å innstille seg selv for nye rutiner.

Så ikke gi opp her helt ennå! God jul og følg med videre framover!



Med vennlig hilsen / Best regards
Martin Nguyen
Skadebehandler