fredag 7. august 2009

RADIOHEAD

Æsj! en søvnløs natt!
helt for jævlig...

men vent! det ordner seg!

Radiohead har visst lagt ut en splitter ny låt som man kan laste ned kun for 1£!

last ned Harry Patch (In Memory of) her
Harry Patch var visst den siste britiske krigsveteran fra 1.verdenskrig som døde nylig. Han ble 111år. Thom York har lagt ut en liten beskjed på nettsiden.



Thom Yorks varme røst vekker meg opp fra den sløve tilstanden. Jeg har sangen på repeat, og venter nå kun på soloppgangen.



skeptisk? last ned en smakebit her

2 kommentarer:

Laila Myrseth Tryggeseth sa...

eg sov nesten inkje i natt sjølv! skal eg fortelja deg... men eg haldt meg vaken av rein frykt...

Vinh Martin Nguyen sa...

du må ikke tenke for mye laila! men hvis du hadde lastet ned sangen i natt og hørt på den... da hadde frykten forsvunnet