lørdag 22. august 2009

THE SOUND OF ARROWS


Jeg er i festhumør. Men det blir ingen festing i dag. For jeg skal jobbe med en gave til en kompis (ja du ja!). Men det betyr ikke at jeg skal skru av fest-moodsa! heck no!

Så... en snabb tur innom Dödselectro på leting etter noe fet musikk, fant jeg denne musikkvideoen som kanskje vil si er noe av det beste jeg har sett på lenge!

Sett på full screen!

The Sound of Arrows - Into the Clouds (Music video) from The Sound of Arrows on Vimeo.



Svenske The Sound of Arrows får meg til å tenke på filmen The Neverending Story (takk Anton, jeg trodde det var en hund).Sweet!

Jeg setter disse låta her på repeat, så skal jeg sitte-danse
Mp3: The Sound of Arrows - Into The Clouds
Mp3: The Sound of Arrows - M.A.G.I.C (let´s get invisible REMIX)
Mp3: The Sound of Arrows - Danger!



Bonus:


Mp3: Limahl & Girogio Moroder - Neverending Story Extended

Ingen kommentarer: