søndag 28. februar 2010

DARKNESS ALL AROUND



Jeg sitter i mørket.


...men seriøst,
først sluttet skrivebordslampen å fungere...
nå tok også taklampen kvelden.
Jeg har to vinduer, men kveldslys når ikke inn.
Det eneste lyskilder jeg har er et nesten utbrent stearinlys,
...og fra min knurrende mac (ja den knurrer og jeg har bestilt time hos mac-legen).
Min fantastiske mobil telefon har også en lommelyktfunksjon, men det beste den kan gjøre er å lyse opp nøkkelhullet slik at jeg kan låse opp ytterdøra etter en trivelig kveld på byen.

Hva er det som foregår a? Hva skal dette bety? Jeg mener...det er jo kjekt med lys...slik at jeg kan jobbe! Jaja...Er det nå jeg bare skal legge med ned og...sove?
Uansett, jeg sitter her i mørket.

Nytt favorittband #1 --> The Antlers - Bear
Nytt favorittband #2 --> Warpaint - Beetle
Nytt favorittband #3 --> Toro Y Moi - Missay
Aner ikke hvem disse er, men... Choir of Young Believers - Clastrophobia

2 kommentarer:

Panserlugg sa...

jeg har fremdeles skrivebordslampa mi. Flaks! Og dagslys på dagen. Nam.

Pass på så du ikke blir emo! Det er lett å bli det i mørket. :D

Vinh Martin Nguyen sa...

Dagslys. namm.
Emo. namm.