tirsdag 23. mars 2010

BETHNAL GREEN/MUSEUM OF CHILDHOOD

For en gang skyld sto jeg opp tidlig og fikk med meg en hel dag (og ikke en halv). Jeg gikk til Bethnal Green desperat for å finne research (for jeg har veiledning i morgen). Etter få knips med foto-aparatet, bestemte jeg meg for å gå innom et museum uten å vite hva det var de hadde der. ...Det viste seg å være et leketøy-museum!

Og der ble jeg langt og lenge, og glemte alt arbeidet som jeg skulle gjøre----->






Creepy kidz.


Jeg hadde også Raphael da jeg var liten.


Denne var litt what the funk.


Her vil jeg bo...









Jeg tror det ville ha blitt mer tragisk enn gøy.

2 kommentarer:

Marianne Rasmussen sa...

ååå, jeg vil også på et slikt museum:)

Panserlugg sa...

hahaha, så mye gøy! og.. leopardhai? haha. turtles! kult. morooo.