torsdag 25. mars 2010

TILHENGER

Hvis jeg skal svare på hva meningen med livet er, kommer jeg sikkert opp med en fin liste over hva som er så herlig med det; ting som gjør meg glad og lykkelig og som er verdt å leve for. På den lista skal det bl.a. stå "å se på filmer"...

Akkurat som musikk, så er livet ikke verdt en dritt uten filmer. Hvis en dag film ikke eksisterer lenger, så gjør jeg heller ikke det. Heldigvis så skjer det ikke...tvert i mot!

...Og siden jeg kjeder meg, her kommer det en håndfull med filmtrailer som jeg gleder meg sykt til å presse inn i skallen:

Vi starter med TRON Legacy, en oppfølger jeg virkelig ser fram til. Jeg forgudet originalen da jeg var liten (..gjør vel det fortsatt).Ok, traileren er ikke så fengende. MEN her må lyden skrues opp, for her er det selve Daft Punk som har mekka sountracken OG de har en liten rolle i filmen. Oh my oh my...


The Illutionist. Jeg har ikke sett Les Triplettes de Belleville (hvorfor ikke egentlig?!), men denne er fra samme mann og ser riktig bra ut på lik nivå med Hayao Miyazaki/Studio Gibli sine tegnefilmer.


SUCK. Ok, denne ser litt lattelig ut...men det er jo en komedie. Med heftig gjesteroller og et band som består av vampyrer kan det ikke gå så galt vel...?


Four Lions. Denne er definitiv en komedie.


No One Knows About Persian Cat. En film om en annen side av Iran.


Jeg avslutter med en mørk triller fra Korea, Mother.



Sånn, det var det for denne gang.

Værsågod...

Dere kan late som at dere setter pris på dette innlegget med skrive takk eller noe sånt...jeg har faktisk brukt litt tid på dette.
...eller legg til en film som du gleder deg til å se.

5 kommentarer:

øyvind sa...

takk. film er rått. The Illusionist så fin ut. jeg gleder meg til å se denne: http://www.youtube.com/watch?v=OPjTEZDQRcs

Kjersti Johanne sa...

takk.


se Les Triplettes de Belleville.

Heidi Stormoen sa...

emh.. takk a.
og ja, du må se Les Triplettes de Belleville.

øyvind sa...

takk.

http://ninjatroppen.no/

Vinh Martin Nguyen sa...

takk.