onsdag 3. mars 2010

XPLORING LØNDØN

Sol og blå himmel. Hva gjør man da? jo, man tar tak i kameraet og stikker ut! Tine, Jakob og jeg bestemte oss for å utforske London på kloss hold.

Destinasjon: Whitechapel ->Bethnal Green ->Shoreditch ->Old Street

Se så mye rart vi fant på veien:

Obey




Banksy, but who care...





Hot box....so hot.



Where is your love?


Café Hurwundeki



Jeg skal ha badekar med løvebein.


Fant plutselig et møbelverksted. Fantastisk!










Fikk for første gang sett dette live!


Hvis man ser bort i fra at jeg nesten ble anklaget for å være pedofil, så var gårsdagen så og si perfekt. Takk for turen!

6 kommentarer:

Laila Myrseth Tryggeseth sa...

EG skal ha badekar med løvebein! det var det eg som sa din syko!

Laila Myrseth Tryggeseth sa...

hehe...

Vinh Martin Nguyen sa...

åh.....

Unknown sa...

Banksybomsten. Teite drittunger som har ragga over. Bæsj!

Du må slutte å legge ann på små jenter da vøttøøøøøøøø.

Therese Aamodt, Norway. sa...

Hadde du på deg pedo-brillene? :D

Vinh Martin Nguyen sa...

Jeg hadde faktisk ikke på meg pedo-brillene!