torsdag 4. juni 2009

EMIL & FRIENDS



En artig historie:
I påsken postet jeg et bittelite innlegg om electronica-bandet Emil & Friends. Fikk mail av plateselskapet deres (noe som er artig i seg selv syns nå jeg..siden jeg eg ikke er noe big time musikkblogger) om at vinylsingelen deres er ute for salg den 27.juli (kan bestilles her)...

Jeg tok meg en research på hvem Emil & Friends egentlig er og fant ut at dette er Hollywoodstjerneren Emile Hirch (fra fantastiske filmer som Lord of Dogtown og Into The Wild) sitt musikkprosjekt! .....Whaaaat!

Skeptisk som jeg var letet jeg videre om dette kan stemme.... Uansett så kunne Consequence of Sound bekrefte at dette er bare tull og tøys, og at Emile Hirch fant på denne historien for å sjekke opp ryper...

...eller at Emil & Friends prøvde å få litt oppmerksomhet...

jeje...

nok om det
here´s some sweet sounds:
Emil & Friends - Downed Economy
Emil & Friends - Down Economy (Beaumond remix) denne er chill. last ned via MediaFire.

Emil & Friends - Silenced Pistol


sjekk ut påskeinnlegget for flere låter.

1 kommentar:

Aleksander sa...

niiice....fett å bli kontakta sånn uansett:)cool cool!