tirsdag 16. juni 2009

MAPPEINNLEVERING

Oh Yeah! Mappen er levert!
Min tid på NKF er snart over.trist.
Her er oppgavene jeg leverte inn:

Innholdfortegnelsen:


Designmanual - Nordiske Arkivdager 2009
Plakat:


Programoversikt:







Web (photoshopskisse):



har også laget et avisbilag, men siden jeg brukte en del bilder som jeg har hadde funnetflickr, så er det lurt å ikke legge dem ut...

...men her er skolemagasinet i samarbeid med journalist 1 (legger bare ut oppslagene jeg er mest fornøyd med)(og la oss ikke pirke på tekstoppsettet oki):

original forsidefoto med farger av Simon.
Jeg ville ha det på min måte:





Illustrasjon av Kjersti J. Barli (jeg hermet etter henne og lagde overskriftene "Det Runde Røde" og "Gjengene"). Funker fett!:





Til slutt var det semesteroppgaven. Bombyx.no...

10 kommentarer:

Aleksander sa...

åååh...den skolens sosiale motor sia var syyyko!!:D

Aleksander sa...

jævlig knall inholdsfortegnelse btw...får sinsyk anti/bleed feeling..bare litt mer happy;)

Vinh Martin Nguyen sa...

takk kompis! bleed og anti er noe av d beste som fins i norge, så jeg tar det som et kompliment:D

Kjersti Johanne sa...

det ble jo kult til slutt ;D flaut med samfundet-illustrasjonen dog (for min del). Sosial motor- og kaféguidenoppslagene er knall. sweet. flinkis.

Vinh Martin Nguyen sa...

takker og bukker:) jeg er kjempe fornøyd med illustrasjonen din jeg!

Panserlugg sa...

Daaamn den ble kul! Nå har du skremt meg til Wolverhampton fo sho!

Blir det B eller? ;D Tenk om du får A :O

Vinh Martin Nguyen sa...

Jeg håper jeg får A... :/
Hvorfor skulle du bli skremt? det er bra å henge med folk som du kan bli inspirert av høh høh høh.
Dessuten er jeg en sånn en dum snill type som lett kan utnyttes;)

Panserlugg sa...

Jeg vil også ha A men jeg vet jeg ikke får det. :(

Haha, joda! :D
Nesj er du vel ikke, du ville ikke hente linjalen i femte en gang jo. :( :0

Vinh Martin Nguyen sa...

jeg fikk ikke godteri

Panserlugg sa...

Å, så jeg må ha godteri for at du skal hjelpe meg? Haha da må jeg kjøpe godis hver dag i England. xD